dimecres, 17 de juliol del 2013

Jo sóc Jo i Tu ets Tu

.

Jo sóc Jo
Tu ets Tu.
Jo no estic en aquest món per complir les teves expectatives
Tu no estàs en aquest món per complir les meves.
Tu ets Tu
Jo sóc Jo.

Si en algun moment o en algun punt ens trobem
Serà meravellós
Si no, no es pot remeiar.
Mancat d'amor a mi mateix
Quan en l'intent de complaure't em traeixo.
Mancat d'amor a Tu
Quan intento que siguis com jo vull
En comptes d'acceptar-te com realment ets.

Tu ets Tu i Jo sóc Jo.
                              (Fritz S.Perls)

Fritz S. Perls (1893-1970) Creador de la Teràpia Gestatl, considerava
que l'arrel dels trastorns psicològics podia estar en la incapacitat de les persones d'integrar amb èxit i encertadament les parts de la seva personalitat en un tot saludable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada