dimecres, 30 de novembre del 2016

Causa emocional dels refredats

     Us heu fixat quan teniu un refedrat com heu viscut els dies previs a que us sortís?




     En  aquest text extret del llibre "Causas emocionales de las enfermedades" ens explica quin es el possible motiu  emocional de patir un refredat. Que cadascú extregi les seves conclusions.


     REFREDAT El refredat és una afecció que provoca tos i pèrdues nasals. Dóna també agulletes, cansament; el nas s'obstrueix. És molt freqüent i contagios.

     Ja que un germen o un virus està afectant el meu organisme, això revela una fallada del meu sistema immunitari. Això pot ser degut de la confusió dels meus pensaments, del fet que "ja no sé per on començar". Llavors em pregunto que fer. El refredat m'aporta llavors un temps de respir en el qual puc "protegir-me" de la gent durant un temps i "conservar les meves distàncies". Ja que hi ha alliberament de secrecions, visc probablement una situació emocional particular que m'afecta i enfront de la qual visc ple d'emocions que només volen ser alliberades. Hi ha alguna cosa sobre la qual cosa realment vull plorar sense admetre-ho? Ja que el meu nas està obstruïd hi ha una persona o una situació que "em fa pudor" i que vull evitar olorar? El refredat pot afectar tant el pit (el cos) com el cap (ment) i pot ser que hi hagi un desequilibri perquè poso tota la meva atenció en l'un ignorant l'altre.

     Necessito un temps de pausa per permetre veure clara a la meva vida. Necessito recuperar forces. Adopto noves actituds i nous comportaments. Faig la neteja a  la meva vida i deixo de deixar-me influenciar per les creences populars ( "el refredat colpeja fort aquest hivern!" O "sempre tinc un refredat quan arriba el mes de desembre ").

     L'harmonia així pot instal·lar-se i em torno amo de la meva vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada